Ajuntament de Tordera

SETEMBRE 2021>
DLDTDCDJDVDSDG
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123
< OCTUBRE 2021>
DLDTDCDJDVDSDG
27282930123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
< NOVEMBRE 2021>
DLDTDCDJDVDSDG
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345
< DESEMBRE 2021>
DLDTDCDJDVDSDG
293012345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112
< GENER 2022
DLDTDCDJDVDSDG
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456
Notes de Premsa
Promoció de la Vila presenta les conclusions de la primera fase de l'estudi de turisme
Estudi Turisme, presentació conclusions primera faseEl treball sobre les potencialitats turístiques de Tordera s'està redactant des de l'octubre de 2008. Entre les conclusions recollides destaca la necessitat d'estructurar i gestinar els recursos ja existents al muncipi i potenciar-los en l'àmbit turístic. D'entre aquests recursos en destaquen el turisme de natura, l'esportiu i el cultural.
La Regidoria de Promoció de la Vila va presentar dilluns les conclusions de la primera fase de l'estudi de turisme de Tordera.
La primera part de l'estudi, que ha analitzat diferents àmbits d'actuació, ha servit per fer una diagnosi de les debilitats, amenaces, fortaleses i oportunitats del municipi per establir un pla d'actuació turística.
L'estudi ha estat realitzat en base a 67 entrevistes i visites amb els representants dels diferents sectors vinculats al turisme, passant per l'administració pública, les associacions, l'empresariat, les agències operadores i els visitants anònims.

Les conclusions de les entrevistes han destacat la importància dels diferents referents econòmics existents de Tordera (com són el mercat, la fira, la implantació d'Inditex, les zones industrials i les zones agrícola-ramaderes), ha analitzat els diferents recursos turístics existents però no estructurats (com són la ruta de les ermites, la ruta de les fonts, la via verda, l'escenificació de llegendes locals o el turisme esportiu) i finalment, ha establert un seguit de productes turístics existents i estructurats  com ara el Parc Montnegre Corredor, el circuit de BTT que recorre l'alt Maresme, el Teatre Clavé o els equipaments esportius.

Les conclusions de la primera fase han posat de manifest la necessitat de crear una associació d'empresaris i/o un organisme que permeti gestionar el turisme torderenc i ha destacat la importància de la redacció d'un pla de màrqueting i comunicació que permeti promocionar els recursos i productes turístics de Tordera.

A partir d'aquest mes es començarà la segona fase de l'estudi de Turisme, que haurà de redactar els objectius principals i secundaris, les línes estratègiques i les accions que permetran portar de la teoria a la pràctica les conclusions del treball. La tercera fase, que tindrà lloc entre els mesos de maig i juny, servirà per organitzar, gestionar i datar les accions que s'haurien de dur a terme.

L'estudi de Turisme de Tordera es va començar a redactar al mes d'octubre de 2008. La intenció de la regidoria de Turisme és que a través d'aquest treball es puguin convertir en atractius turístics els diferents recursos existents a Tordera i que passen sobretot pels recursos naturals i paisatgístics, patrimonials i esportius.

Compartir:Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
Informació publicada el 10 de febrer de 2009
AJUNTAMENT DE TORDERA Plaça de l'Església, 2 - 08490 Tordera | T. 937.643.717 |  tordera@tordera.cat