AJUNTAMENT DE TORDERA Plaça de l'Església, 2 - 08490 Tordera | T. 937.643.717 | tordera@tordera.cat
DL | DT | DC | DJ | DV | DS | DG |
---|---|---|---|---|---|---|
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 |
L’Ajuntament posa en marxa un nou servei gratuït d’alertes anomenat “Botó vermell” adreçat als comerços, Pimes, bars i restaurants de Tordera amb l’objectiu de millorar-los la seguretat i la prevenció.
Aquest servei consisteix en una aplicació per a telèfons mòbils -smartphones- que disposin de sistema Android, a través del qual prement únicament un botó s’envia missatge d’avís a la Policia Local. Automàticament, la Policia activa el protocol d’intervenció i en conseqüència, permet que es pugui actuar més ràpidament a l’establiment.
Fer ús d’aquest aplicatiu és totalment gratuït i per sol•licitar-ho cal emplenar aquest formulari. Una vegada el comerciant s'ha donat d’alta, la Policia Local fa una visita a l'establiment per fer la comprovació de dades i anotar els codis de seguretat per l’activació i desactivació del servei.
Aquest sistema de seguretat és pioner a tot l'Estat i Tordera és el quart municipi on s'aplica juntament amb Calella, Arenys de Mar i Badalona.
FORMULARI D'INSCRIPCIÓ AL SERVEI "BOTO VERMELL"
Més informació sobre l'APP "Botó Vermell":
![]() | Díptic Botó Vermell Fitxer: ditpic_boto_vermell.pdf Format: Acrobat-PDF |
Foto: www.eltotdigital.com
AJUNTAMENT DE TORDERA Plaça de l'Església, 2 - 08490 Tordera | T. 937.643.717 | tordera@tordera.cat