Tordera estrena aquesta setmana una nova imatge municipal a través d’una nova marca de poble. L’estrena d’aquesta nova imatge es va lligar ahir durant l’acte de presentació del pla de mandat que marcarà les directrius del futur més immediat per Tordera. El pla de mandat parteix de la història recent del municipi, del context de crisi que ha patit els últims anys, de la transformació social i demogràfica, passant per una reflexió sobre les possibilitats que actualment té el municipi. L’acció de govern municipal pels propers anys passa per tres línies estratègiques que es desenvoluparan durant l’acte de dijous i que es basen en el pas de l’atenció social a l’autonomia personal, l’eficiència i la participació ciutadana i la presentació de Tordera com una vila d’oportunitats.
Amb la definició de les noves línies estratègiques per Tordera també es va presentar una nova marca en consonància amb l’evolució del municipi. El símbol del nou logotip representa un dels elements més emblemàtics de la memòria històrica local, el pont de ferro.
La nova marca s’adapta a diferents colors i tonalitats d’acord amb el missatge que es vol transmetre en el marc del pla de govern: