Com sol·licitar un certificat del padró d'habitants?

Última revisió 16-11-2021 13:11
13/05/2020

Oficina d'Atenció Ciutadana
Pl. Església, 2 baixos.
Tel. 937 643 717
padro@tordera.cat
Horari d'atenció al públic: de dilluns a divendres de 9 a 14 h.

Per sol·licitar certificats del padró d’habitants la persona interessada s'ha de presentar una instància genèrica telemàtica.

A la sol·licitud cal “exposar” quin tràmit motiva la petició d’aquest certificat i quin tipus de certificat necessita.

En el cas de certificats de convivència cal adjuntar el document de cessió de dades signat per cada u dels membres majors d’edat que conviuen en el domicili juntament amb una còpia dels seus documents d’identitat:

La presentació de sol·licituds es realitzarà de forma prioritària i preferent de manera telemàtica (mitjançant el tràmit d’instància genèrica, al qual s’adjuntarà tota la documentació corresponent) a través de la seu electrònica de l’Ajuntament.

Excepcionalment, i prèvia justificació fonamentada, es podran presentar de forma presencial a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament, amb cita prèvia, només en el supòsit de persones que no tinguin mitjans per a presentar-les de forma telemàtica, en la mesura en què degut a la situació de crisi sanitària ocasionada per la COVID-19 l’Ajuntament no pot garantir que es puguin presentar de forma presencial un volum considerable de sol·licituds.