L'Ajuntament de Tordera pregunta a la ciutadania sobre el comerç local

Última revisió 07-08-2024 13:00
07/08/2024

A través d'un procés participatiu, les respostes que es recullin, completaran l'estudi que ajudarà a elaborar el Pla Estratègic del Comerç amb l'objectiu d'obtenir un document estratègic i un pla d'accions que ens ajudi a millorar el teixit comercial del municipi.

L'Ajuntament de Tordera, amb el suport de la Diputació de Barcelona i el del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya, a través de la consultora Som-hi Consulting, està realitzant un estudi sobre el comerç amb l'objectiu d'obtenir un document estratègic i un pla d'accions que ens ajudi a millorar el teixit comercial del municipi.

Una part important de l'estudi és conèixer l'opinió tant dels comerços com dels consumidors que ens permetrà elaborar el Pla Estratègic del Comerç.

A tal efecte, s'ha elaborat aquesta enquesta que ha d'ajudar a conèixer els hàbits de consum de les persones que viuen a Tordera i, també, de les que treballen a Tordera i viuen a altres poblacions.
Ens ajudarà a conèixer els vostres hàbits de consum. L'enquesta la pot fer qualsevol persona que visqui a Tordera i que tingui entre 15 i 94 anys.

PODEU PARTICIPAR A TRAVÉS D'AQUEST ENLLAÇ

Per afrontar la modernització i competitivitat del teixit comercial local de Tordera i adaptar-se a canvis en els hàbits de compra es planteja analitzar abans d'actuar, per tant l'objectiu principal de la present proposta és realitzar una anàlisi del teixit comercial de Tordera amb la finalitat d'identificar oportunitats, desafiaments i proposar estratègies per impulsar el creixement sostenible i la vitalitat comercial del municipi.

Aquest estudi ha d'ajudar afrontar els reptes que s'enfronta el teixit comercial del municipi, dels quals destaquem els següents:

? Modernització del comerç local.

? Adaptació a canvis en els hàbits de compra.

? Impuls de la competitivitat del teixit comercial.

? Dinamització dels locals buits del municipi.

? El relleu generacional dels negoci.