El Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC), en col·laboració amb la Secretaria General de Esport i de l'Activitat Física del Govern de la Generalitat, l'Institut Català de les Dones (ICD) i la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), impulsa la campanya #ThoEstàsPerdent amb l’objectiu de fomentar l'esport femení en els mitjans de comunicació .
L'objectiu de la campanya és promoure una presència més gran de les dones esportistes als mitjans, contribuint així a avançar a cap a la plena igualtat, trencar estereotips socials i mediàtics respecte de l'esport femení i posicionar-lo com un contingut d'interès i capaç d'atraure grans audiències. També pretén consolidar en l'audiència -especialment en infants i adolescents- referents de l'esport femení, ja que massa sovint només tenen com a referents esportistes masculins.
Des de la regidoria d'esports de l'Ajuntament, juntament amb el Departament de Comunicació, s'ha convidat totes les entitats esportives del municipi que enviïn fotografies dels equips on realitzin el gest de tapar-se la meitat de la cara com a símbol que no veure esport femení suposa perdre’s la meitat de l'espectacle.
Des de l'equip d'esports de Ràdio Tordera també treballen per tal de continuar la campanya més enllà del 14 de febrer que és quan finalitza la iniciativa de manera oficial, amb el repte de continuar fent visible. Tot i així, recorden que durant la setmana ja fan seguiment de tots els conjunts femenins del municipi i realitzen la retransmissió esportiva del sènior femení del CEEB Tordera durant tota la temporada des de ja fa uns quants anys.
La campanya #ThoEstàsPerdent té el lema “Si no veus esport femení, t'estàs perdent la meitat de l'espectacle”. La iniciativa consta de diverses peces audiovisuals que han protagonitzat cinc esportistes d’elit: la medallista olímpica de natació Mireia Belmonte, la multicampiona del món de motociclisme Laia Sanz, la subcampiona de la Champions League femenina de futbol, Alexia Putellas, la tricampiona d’Europa i subcampiona olímpica de bàsquet Laia Palau i la rècord del món de pentatló i heptatló sub-18 Maria Vicente.
En els anuncis, les cinc esportistes acompanyen el missatge de la campanya amb el gest de tapar-se la meitat de la cara com a símbol que no veure esport femení suposa perdre’s la meitat de l’espectacle. Les institucions promotores de la campanya han contactat amb clubs, federacions i esportistes, tant masculins com femenins, per llançar-los un challenge perquè contribueixin a difondre aquest gest com una manera de donar suport i d’adherir-se a la campanya.