Aquesta eina estrenada el passat juliol permet gestionar tràmits de l'Ajuntament, des de qualsevol lloc amb un dispositiu mòbil: 365 dies a l’any, 24 hores al dia.
Ja es comencen a conèixer els primers resultats del procés de digitalització d’alguns serveis. A finals de l’any 2024, l’app tràmit ja contava amb més de 700 usuaris registrats i s’havien tramitat un total de 460 tasques de les quals 225 eren volants de padró emesos.
Segons els paràmetres d’estalvi econòmic en administració digital que marca l’AOC (Administració Oberta de Catalunya), l’aplicació d’ús per telèfons mòbils i tauletes, suposen uns:
D'aquesta forma es compleixen els objectius d’aconseguir una millora en l'eficiència i l'accessibilitat dels ciutadans. Aquestes innovacions permetran realitzar gestions públiques en línia, reduint la necessitat de visites presencials i facilitant l'accés a la informació, participació i tràmits municipals en qualsevol moment.
EL PROJECTE DE DIGITALITZACIÓ DE L'AJUNTAMENT, ARRENCA AMB ÈXIT
L'app Tràmit permet a la ciutadania evitar cues i fer tràmits quan i des d'on es vulgui. La proximitat del consistori i l'administració amb la ciutadania, és un dels primers objectius complerts gràcies a la posada en marxa d'aquesta aplicació mòbil. Forma part del projecte de digitalització de Tordera, on també hi compta l'estrena del web Participa360 (participació ciutadana) i la molt propera app de dinamització del comerç local.