L'equipament educatiu de titularitat municipal, permetran incrementar el confort dels espais i avançar en l’eficiència energètica del centre.
La Brigada Municipal és l'encarregada de realitzar aquestes obres de millora que tenen com a principal objectiu completar una adequació important d'aquests espais funcionals.
INVERSIÓ MUNICIPAL DE LES TASQUES DE REMODELACIÓ
Aquesta inversió d'uns 20.000 euros amb només material, és assumida íntegrament per l’Ajuntament i aconsegueix una important millora amb l'eficiència energètica de l'espai reduint les pèrdues energètiques.
Entre els treballs previstos hi ha la renovació de la instal·lació elèctrica, llums LED, nous lavabos, la substitució de portes i finestres per tancaments més eficients i la pintura dels espais. La incorporació d'un nou aïllament tèrmic contribuirà a reduir les pèrdues energètiques i a optimitzar el consum d’energia, alhora que es garanteixen unes millors condicions per als usuaris que utilitzen l'espai.
COMPROMÍS AMB LA MILLORA DELS EQUIPAMENTS MUNICIPALS
Amb aquesta actuació, l'Ajuntament continua apostant pel manteniment i la modernització dels equipaments municipals, promovent espais més sostenibles, eficients i adequats a les necessitats educatives i de lleure actuals.